среда, 11 июня 2014 г.

Рефлексія 3-4 модуль

На цьому модулі ми розглянули такі поняття як "ключові -, тематичні - і змістові питання", визначили основну різницю між ними. Саме змістові питання являються фундаментом знань. Для проектних дослідницьких робіт вчитель має поставити ключові питання дітям, відповідь на яких, учні знаходять , синтезують і аналізують самостійно. 
 Ознайомилися з державними стандартами освіти, навчальними планами і програмами для того, щоб перевірити чи відповідає наша тема цим стандартам. Ми навчилися створювати прості діаграми і опубліковувати їх в Інтернеті (блозі або на інших сайтах).  Ми обговорили всі можливі етапи роботи над проектом, що саме учні мають виконувати самостійно, а що -разом з вчителем. В результаті ми погодилися, що вчитель завжди має бути поруч, щоб допомагати, коригувати і направляти дітей під час дослідницької навчальної діяльності.

  • Я ознайомилася з різними видами оцінювання та визначила методи та інструменти, які я буду використовувати при оцінюванні учнів ;
  • Створила перший варіант плану оцінювання, інструмент та діаграму оцінювання  навчальних потреб учнів;
  • Також створила презентацію, в яку включила основні ідеї вивчення теми.

Комментариев нет:

Отправить комментарий