среда, 11 июня 2014 г.

Рефлексія 5-6 модуль

Скачать бесплатные смайлики: Эмоции: ПриветствияЦей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: я можу опитувати дітей в мережі; в соціальній мережі створити групу, яка буде працювати над однією темою; обов'язково працювати над пошуком інформації в інтернеті.
Ще мені сподобалося на початку тренінгу працювати в парах, переглядати презентації і радитися щодо проекту.
На мою думку, модуль 6 був самий цікавий і легкий.  Я дізналася про велику кількість засобів які має Google(більшість з них були мені не відомі). 
Було дуже цікаво!!!
 Більше всього сподобалося створювати опитувальник, обов'язково використаю цей засіб в своїй роботі. 
Дякую тренерам за допомогу!  Смайлики: Скачать бесплатно (8 940)



Комментариев нет:

Отправить комментарий